Min betaling er fejlet, hvordan betaler jeg den?

Hvis din betaling er fejlet på grund af manglende dækning eller du har fået et nyt kort, kan du betale regningen på Mine Sider.

FAQ

Min betaling er fejlet, hvordan betaler jeg den?

Hvis din betaling er fejlet på grund af manglende dækning, eller du har fået et nyt kort, kan du betale regningen på Mine Sider.

Hvis du ikke kan huske din adgangskode til dertil, kan du trykke på "Glemt adgangskode" – så sender vi dig en mail, hvor du kan lave en ny adgangskode.

Når du er logget ind på Mine Sider, kan du vælge mellem:

Betal nu: Her betales regningen og kortoplysningerne gemmes på din profil til fremtidige månedstræk. 

Engangsbetaling: Hvis du ikke ønsker at kortoplysningerne skal gemmes til fremtidige månedstræk, kan du trykke på "klik her" på linjen nedenunder.

Bemærk, at dette kræver godkendelse med MitID - også kaldt 3D Secure.

Line Support Kundeservice Line Support Kundeservice
Kundeservice ikon

Vores supportere sidder klar til at hjælpe dig på