Hvad gør jeg, hvis jeg mangler nogle kanaler?

Du er selvfølgelig altid velkommen til at ringe til vores kundeservice og få hjælp og vejledning på 82 50 50 50. Tjek også driftsstatus for generelle fejl, eller kontakt kundeservice, der bl.a. kan bestille en tekniker, hvis det mistænkes at fejlen ligger udenfor din bolig.

Du mangler alle kanaler:

Start med at undersøge, om alle kabler sidder korrekt - både i væggen og i tv/tv-boks.

Tag evt. antennekablet, der går fra væggen og ind i tv’et ud - og sæt det i igen - for at udelukke en løs forbindelse. Lav derefter en ny kanalsøgning - og se om det ændrer på noget.

Hvis der ingen forskel er at se, kan du evt. prøve med et andet antennekabel - og hvis muligt også et andet tv.

Du mangler mangler nogle enkelte kanaler?

I 9 ud af 10 tilfælde skyldes mangel på enkelte kanaler et dårligt afskærmet antennekabel. Sørg derfor altid for, at tage kablet ud af både væg og tv/tv-boks - og sæt det i igen. Prøv også med et andet kabel og evt. også på et andet tv.

Lav derefter en ny kanalsøgning - og se om det ændrer på noget.