Betalingsmåder hos os

Det er egentlig ganske simpelt, for man skal have en gyldig betalingsmåde for at have aktive produkter hos os. Der betales forud, dvs. pengene trækkes sidst i måneden for den kommende måned. Er der ikke registreret en betaling for aktive produkter, lukkes abonnementet automatisk.

Automatisk kortbetaling

Vælges automatisk kortbetaling (fx Dankort) fx ved internetbestilling, aktiveres forbindelsen meget hurtigt efter betalingen er registreret. Det varer typisk ½ time.

Kortbetaling foregår via firmaet QuickPay, der er en af de største på det danske marked. De håndterer mere end 30.000 netbutikker og mere end 2 mio. betalinger om måneden. Bolignet-Aarhus har ikke adgang til dine indtastede kortoplysninger i forbindelse med registrering og betaling. De forskellige kort, der kan betales med vises, når du er logget ind på Mine Sider.

Pr. 1. januar 2021 træder en ny EU-lov i kraft om ekstra sikkerhed og godkendelse ved kortbetalinger. Derfor skal man i online-betalingsforløbet godkende med enten en SMS eller NemID fra kortindehaveren. Derudover skal man bruge NemID nøgleapp i stedet for NemID papkort eller nøglering. Tilmeld dit betalingskort til sms-kode her.

Læs mere om denne sikkerhed her.

Der er ingen betalingsgebyr ved denne betalingsmåde.

E-mail med betalingslinje

Vælges der regning pr. e-mail aktiveres produktet også først når betalingen er registreret. Dette kan typisk tage 2-3 hverdage. Det foregår ved at der sendes en e-mail med betalingslinje (FI-kode / girokort). Betalingslinjen er FI-koden, der bruges til at betale med i netbank.

Ved denne betalingsmåde tillægges et betalingsgebyr på 5 kr. for regning.


Her findes de til enhver tid gældende salgs- og leveringsbetingelser, der er gældende for slutkunder.

Dette gælder udelukkende for slutkunders afregning direkte med os, og har ingen betydning for en forening/boligafdelings generelle aftale med Bolignet-Aarhus.