Lidt om betalingsmåden hos os...

Fra efteråret 2018 og frem til årsskiftet har Bolignet-Aarhus løbende flyttet kunder til ny betalingsmåde. I samme forbindelse gjorde de nye nye salgs- og leveringsbetingelser sig gældende, og det betød bl.a. ingen binding og en kortere opsigelsesfrist på løbende måned.

Det er egentlig ganske simpelt, for man skal have en gyldig betalingsmåde for at have aktive produkter hos os. Der kan vælges automatisk kortbetaling (fx. Dankort) og regning pr. e-mail. Vælger man kortbetaling fx ved internetbestilling, aktiveres forbindelsen meget hurtigt efter betalingen er registreret. Det varer typisk ½ time. Vælges der regning pr. e-mail aktiveres produktet også først når betalingen er registreret. Her kan der typisk gå 2-3 hverdage.

Der betales forud, dvs. pengene trækkes sidst i måneden for den kommende måned. Er der ikke registreret en betaling for aktive produkter, lukkes abonnementet automatisk.

Betalingsgebyrer

Hver regning koster:

  • 0 kr. for betaling med betalingskort/automatisk kortbetaling
  • 5 kr. for regning pr. e-mail med betalingslinje (FI-kode / girokort).
  • 59 kr. for regning pr. brev med betalingslinje (FI-kode / girokort) 

Betalingslinjen er FI-koden, der bruges til at betale med i netbank.

Sikkerhed ved kortbetaling

Kortbetaling foregår via firmaet QuickPay, der er en af de største på det danske marked. De håndterer mere end 30.000 netbutikker og mere end 2 mio. betalinger om måneden. Bolignet-Aarhus har ikke adgang til dine indtastede kortoplysninger i forbindelse med registrering og betaling. De forskellige kort, der kan betales med vises, når du er logget ind på Mine Sider.