Bolignet-Aarhus kundeservice

Vi har fokus på personlig kundeservice i foreningen. Har du spørgsmål, brug for hjælp, gode idéer, ris eller ros - kontakt Bolignet-Aarhus kundeservice.

Corona situationen - Tiltag i Bolignet-Aarhus

18. marts 2020

I forbindelse med de skærpede Corona-tiltag fra myndighedernes side, så vil vi ved kontakt med vores kunder tage diverse forholdsregler.

Vi holder - i størst muligt omfang - åbent for kontakt med vores kunder. Det er i denne tid vigtigt at kunne holde sig opdateret om Corona situationen, og derfor er det selvfølgelig vigtigt for os, at I har de nødvendige adgange til TV og internet.

  • Vi forsøger at holde så meget som muligt af kontakten med vores kunder via mail og telefon.
  • Vores kontorer er lukkede for fysisk fremmøde – ring eller mail til os i stedet.
  • Ved teknikerbesøg i hjemmet/hos kunder - sikrer vi os at:

    • Hjemmet gerne vil have besøg af os (og vores samarbejdspartnere).
    • Hjemmet ikke er eller har været udsat for smitte.
    • Kunden/medlemmet ikke er i karantæne eller sygdomsramt.
    • Vi ikke kommer i fysisk kontakt med hinanden.
    • Både vi og I sørger for den nødvendige afspritning før og efter besøget.
    • Både kunde og tekniker er ok med at gennemføre besøget – når de ”mødes” i døråbningen.
    • Teknikerbesøget varetages af vores samarbejdspartnere, der følger myndighedernes regler og retningslinjer. Fx bliver en medarbejder hjemme 14 dage efter hjemkomst fra et risikoområde, og selvfølgelig også hvis der udvises Corona beskrevne sygdomstegn.

Vi følger selvfølgelig situationen tæt.

Pas på dig selv - og hinanden.

Få et hurtigt svar - brug chatfunktion på websiden

Prøv vores automatiske chat her på websiden. Her kan du få hjælp til de mest almindelige spørgsmål, som vores kundeservice hjælper med. Klik på det grønne chatikon nederst til højre for at komme igang.

Du kan starte chatten forfra ved at lukke chat vinduet og klikke på chat ikonet igen.

Du kan bl.a. få hjælp til:

  • At få genåbnet dine produkter eller konto
  • At bestille internet eller opgradere dine produkter
  • At betale din regning
  • At ændre kortoplysninger

Driftsforstyrrelser?

Det er en god idé, altid at tjekke vores online driftsstatus inden du kontakter os.

Travlhed på 82 50 50 50

Her kan du se, hvor travlt der typisk er på 82 50 50 50 i løbet af en normal hverdag. Den korteste ventetid er selvfølgelig, når der er færrest opkald - dvs. i det grønne tidsrum. Du kan også e-maile os på support@bnaa.dk

Kontakt os

Kontakt os på telefon eller e-mail, eller brug denne kontaktformular, hvor du bl.a. kan angive et tidspunkt, hvor du gerne vil have vi kontakter dig.

Vi vil gøre alt vi kan, for at ringe til dig på dit ønsketidspunkt, men tager forbehold for generel travlhed i vores kundeservice.