Bolignet-Aarhus kundeservice

Vi har fokus på personlig kundeservice i foreningen. Har du spørgsmål, brug for hjælp, gode idéer, ris eller ros - kontakt Bolignet-Aarhus kundeservice.

Få et hurtigt svar - brug chatfunktion på websiden

Prøv vores automatiske chat her på websiden. Her kan du få hjælp til de mest almindelige spørgsmål, som vores kundeservice hjælper med. Klik på det grønne chatikon nederst til højre for at komme igang.

Du kan starte chatten forfra ved at lukke chat vinduet og klikke på chat ikonet igen.

Du kan bl.a. få hjælp til:

  • At få genåbnet dine produkter eller konto
  • At bestille internet eller opgradere dine produkter
  • At betale din regning
  • At ændre kortoplysninger

Driftsforstyrrelser?

Det er en god idé, altid at tjekke vores online driftsstatus inden du kontakter os.

Travlhed på 82 50 50 50

Her kan du se, hvor travlt der typisk er på 82 50 50 50 i løbet af en normal hverdag. Den korteste ventetid er selvfølgelig, når der er færrest opkald - dvs. i det grønne tidsrum. Du kan også e-maile os på support@bnaa.dk

Kontakt os

Kontakt os på telefon eller e-mail, eller brug denne kontaktformular, hvor du bl.a. kan angive et tidspunkt, hvor du gerne vil have vi kontakter dig.

Vi vil gøre alt vi kan, for at ringe til dig på dit ønsketidspunkt, men tager forbehold for generel travlhed i vores kundeservice.